Monday, December 20, 2010

Pie Genting plak....

Nie aku pun tak ingat hari per... Yang aku ingat cuti Awal Muharram... Ntah mcm mner tah blh terpikir nak naik genting... Mcm biasa, gerak dalam kul 9.30am dan sampai sana dlm kul 10.30am... Kesian plak tgk sicomel tu mana tak nyer...cuaca btl2 sejuk.... huuuuu.....


Alang-alang dah sampai, aku pun renew la Woldcard aku di Genting WoldCard Centre dan check point.. Punya la terkejut bila point aku yg dah mencecah ratusan ribu tiba2 hilang sebabnya aku tak tebus.. Hampeh tul lah.....

2 comments:

  1. ur baby is sooo cute!!!huhuhu.
    ~Genting Worldcard mmg camtu, lambat cket abes point...uhuhuhu~

    BTW,thanks 4 ur comment....ehhehehe

    ReplyDelete
  2. siti farah: ahahahaha... tq.... i pun x tau pasal point worldcard akan hilang.. kalau i tau, dah lama i guna dah.... Hehehehehe... Nway Happy New Year yer....

    ReplyDelete