Tuesday, October 5, 2010

Selamat Hari Lahir utk.....

Emm..... semlm 04hd Oktober 2010 merupakan hari lari org umah aku yg ker 29 tahun.. Aku mmg btl2 terlupa... Patut la org umah aku muka dia masam dan lain mcm jer.... N than lps solat isyak jer dia naik atas dan aku tgk napa org umah aku menangis... Hissshhh....rupa2 nya dia sedih sbb suaminya x wish kat dia.... Hmmm... banyak sangat keje aku sampai hari lahir org umah aku pun blh lupa.... Dah 3 tahun aku hidup bersama baru tahun nie aku blh lupa....

So lps aku pujuk dia, aku pun hantar la msg kat fon nie... " Selamat Hari Lahir" my dear... Sekejap jer dah 29thn yer... Emm...semoga jadi isteri yang solehah dan ibu yang baik pada sicomel kita... Sorry hby terlewat wish yer sayggggg..... I give special kiss for u mmmmmmmuuuuuuuuuuuaaaaahhhhhhhh........" hehehehe.... tulah msg nyer... Aku janji kat org umah aku nak bg something yang benar2 berharga.... Hmmm....tunggu yer sayg..... nanti kita pie dgn iriss yer.......



No comments:

Post a Comment