Monday, October 18, 2010

XTVT Sabtu dan Ahad...

Sabtu, 16hb Oktober 2010

Member aku set up bg reunion member2 yg lama terputus.. X salah aku last tahun 2006.. Dan setelah dibincangkan dipersetujui, satu tournament snooker telah dibuat dgn bayaran RM50.00 dan bertempat di Snooker Plaza Alam Sentral, Shah Alam... So, bila semua dah ok, kul 10am berkumpul di Restoran Syed Bistro.... Aku sampai dalam kul 10.30 dan happy btl bila aku tgk muka kwn aku yang lama x jumpa.... Hahahha...bdn semua dah lain dah.. Semuamya semakin boncit termasuk la aku dan yang x kawin2 lagi pun masih ada lagi...Hehehe.. Dalam list aku tgk ada 20 org tapi yang hadir pada reunion tersebut hanya seramai 12 org jer..... Antara yg dtg ialah, OB, Lan, Panjang, Ijam, Sham Rambo, Lee Pakof, Chot, Sentat, Sham, Aku, Mawi dan Fadil....

Setiap seorg perlu main 10 frame... 1 game 2 frame... Lps tu br masuk quater , semi final dan final... Huhu....dia punya, x yah nak ckp la... Sapa yang pernah main snooker, dia pasti tau mcm mner rasa penat tu... Aku berjaya masuk semi final dan hadiahnya RM50.00... Dpt balik modal jadilah... Hehehehe.... Lps tu aku terus sbb dah kul 10.30... dan Otw ker rumah Mawi msg aku bg tau Obi tempat pertama dan Fadil tempat kedua.....
Baris atas dari kiri: OB, Lan, Panjang, Ijam Sham Rambo & Lee Pakof
Baris hadapan dari kiri: Chot, Sentat, Sham, Aku & Mawi

Pihak Urusetia menyediakan hadiah2 untuk bakal pemenang... Sebenarnya Mawi yang jadi penganjur dalam reunion nie... Hahahahaa.... Katanya dia untung RM40 jer... Hahahaha... Jadi la wie.....

Ahad, 17hb Oktober 2010

Aku plan nak bawak org umah dan sicomel jalan2 dan destinasi yang dituju ialah Mid Valley, Bangsa... Sambil2 tu singgah kat Kenney untuk lunch dan tiba2 ada terbaca kat kertas, Metrojaya buat wherehouse sale.... So lps lunch kami bertiga terus ker tingkat atas.....
Hasilnya handbeg Guess, Perfume & Mainan sicomel......

No comments:

Post a Comment