Thursday, November 11, 2010

Hah..sampai dah....

Akhirnya dpt kumiliki juga... India Ringnect Parakeet merupakan spesis Parrot dan memerlukan lesen untuk membelanya.. Hmmm... mlm td puas aku kena gigit.. Berdarah dan bengkak gak la.. Tahan jer la... Sedangkan ular pun DW dah bela dan main, niekan lagi Parrot.. Tp yang bestnya pagi td parrot aku dah tak berapa nak gigit dan bila aku hulur tangan, dia mula nak bertenggek kat tangan aku.. Pasal bela Ular tu seblm wife aku mengandung.. Tp disebabkan org umah dan sicomel bakal lahir, maka aku dah jual semua ular2 aku... Tp seblm aku memilik parrot nie, aku tanya org umah blh tak kalau i bela parrot?? Nnt baby Iriss blh la bermain2 dgn parrot tu... Emm, org umah aku pun setuju... So skang nie target aku nak train parrot tu bercakap 'HELLO' dan yang lain2... Nama pun dah diberi iaitu Jojo.... Thanks to jefry...



2 comments:

  1. hehehee.... setakat nie br ajar dia mengenali tuan dia nie... bg makan kuaci pun dia ambil... so meh la dtg ker umah utk bermain dgn jojo yer...

    ReplyDelete