Thursday, November 18, 2010

Hehehehe.....

Semlm merupakan Hari Raya AidilAdha bagi kaum Islam... So kakak2 aku semuanya berkumpul di rumah mama kat sec.2 dan tdo semlman... Aku plak terpaksa kerja pada mlm raya dan pagi raya... Mlm raya tu sempat aku hantar org umah dan sicomel blk ker umah mertua aku di Cheras..... Dan aku bwk gak Si Jojo untuk kakak2 aku dan anak2 buah aku main dgn dia...

Solat Sunat AidilAdha di Masjid Negeri, Shah Alam..

Abg Ngah dan anak buah ku Irfan Syaqir
Nie la dia ketua Geng Kg. Dusun.. Hehehehehe

Aksi Irfan yang kegelian kerana Jojo bermain2 dibahunya...


Irfan siap berpeluh2 dan x putus2 panggil 'PAKSU'2 tlg amik.... Nie la aksi nya... Seperti patung.... Hehehehheeeee..

Nie plak aksi kakak aku yg no. 2.... Mula2 ok lg.. Tp bila Jojo dah start naik ker bahu dan bermain2 diatas kepala, dah x tahan kegelian.....


Setelah penat bermain dgn semua org, Jojo pun buat hal sendiri...

2 comments:

  1. Apa kabo jojo? Dah leh ckp ke blum?

    ReplyDelete
  2. jojo still ok... blm lagi sbb x der masa nak menghadapnya.. Hr2 kerja blk mlm...

    ReplyDelete