Monday, November 8, 2010

Xtvt sepanjang cuti

Emm....Hari jumaat aku dan kakak2 aku pakat nak blk umah mama diBanting dan tidur kat sana.. So semuanya setuju.. Aku bertolak agak lewat sikit sebab angah dah abg ipar aku dtg kerumah... Dan along plak pergi dgn aku.


Wah.. Anak buah aku si Danish Rayyan nie dah pandai jalan dan dah kurus sikit la...
Angah & Family dtg

Part paling best bila blk kg ialah berhenti sat utk makan CENDOLLLLL....
Petang tu plak, disebabkan aku dh lama x pegang joran dan dah bper kali aku asapkan joran aku nie, akhirnya ptg tu aku rasmikan dipersekitaran lautan kelanang... Tp x der rezeki... heheheh... Kalau x silap aku semenjak org umah aku mengadung..


Seblm aku sampai ke destinasi utk melabuhkan joran aku nie, tba2 aku ternampai beberapa bangunan serba putih dan mengeluar bunyi yg bising....Ini la rumah burang layang-layang..


Hari sabtu malam angah ajak aku pie ICT.. So aku set jer... Kami bertolak dalam kul 8 lebih.. Tp yg x seronoknya blh plak sicomel aku nie tido dgn nyenyak... Hehehehe...

4 comments:

  1. alamak...nasib ko amik right side, kalau amik left side bahayer tuuu....

    ReplyDelete
  2. nape x tunggu org nak g ICT? ishh..ishh..ishh...sampainya hatimu....

    ReplyDelete
  3. huakakakaka.... elok pun x pie, sbb kalau pie time tu mmg ramai org la... Masa tu plak ada Hot FM jem... So mmg Jem la.. huakakakaka....

    ReplyDelete